Dari Mana Datangnya Coklat Terbaik Dunia?

Anda tahu ia menyebabkan ketagihan. Anda tahu bahawa ia boleh menggemukkan. Anda tahu bahawa ia mengandungi banyak gula. Adakah itu menghalang anda?

Raspberry Bites Coklat Putih

Raspberry Bites Coklat Putih tidak mungkin semudah ini. Coklat putih dan raspberi segar bergabung untuk membentuk satu manisan yang cantik yang sempurna manis dan masam.

Belajar Buat Coklat Dari Rumah

Untuk makan sendiri atau untuk bisnes coklat.

Coklat Strawberi Bersama Coklat Putih

Strawberi coklat ini kelihatan mengagumkan, tetapi mereka sebenarnya cukup mudah untuk membuatnya. Kuncinya adalah untuk menjaga coklat pada suhu panas yang rendah semasa anda mencelupkan beri.

Labels

Tuesday, July 31, 2012

Bagaimana Membuat Oreo Truffles?



Dari Mana Datangnya Coklat Terbaik Dunia?

Anda tahu ia menyebabkan ketagihan. Anda tahu bahawa ia boleh menggemukkan. Anda tahu bahawa ia mengandungi banyak gula. Adakah itu menghalang anda? Sudah tentu tidak! Ia coklat, kita sedang bercakap tentangnya di sini! Siapa yang boleh menolaknya? Coklat adalah kegemaran tua dan muda. Terdapat begitu banyak jenis di luar sana. Anda boleh mencari apa-apa jenis coklat untuk memuaskan kehendak anda walaupun yang paling cerewet di kalangan kita. Tanya sesiapa sahaja di mana coklat terbaik di dunia datang dan anda akan mendapat pelbagai pendapat, tetapi yang paling akan bersetuju bahawa coklat Belgium adalah di kalangan terbaik.
Coklat Belgium, seperti yang kita tahu hari ini, berkembang pada abad ke-19, tetapi coklat telah hadir di Belgium untuk kira-kira tiga abad lalu.
Hari ini, terdapat banyak jenama utama coklat Belgium termasuk Guylian, Côte d'Or dan coklat Godiva. Walaupun Leonidas, yang dianggap sebagai yang termurah antara semua jenama utama coklat Belgium, mempunyai pengikut yang ramai di seluruh dunia.
Ini boleh disebabkan oleh kualiti coklat Belgium, tetapi juga kepelbagaian yang ada. Berbeza dengan jenis yang lain, yang cuma pada kombinasi popular karamel, kismis dan beberapa kelas kacang, coklat Belgium memaparkan kombinasi praktikal yang boleh dimakan. Hanya pergi ke katalog online mana-mana jenama besar. Anda akan melihat perasa untuk cendawan, kacang, buah-buahan, coklat putih dan pelbagai kategori lain. Jika anda tidak dapat mencari sesuatu yang anda suka, maka anda tidak benar-benar mencintai coklat.
Coklat yang cair dalam mulut? Ianya konsisten dengan coklat Belgium yang telah menjadi kegemaran untuk kegunaan dalam air pancut coklat. Ini adalah trend terbaru di parti-parti, majlis perkahwinan dan banyak lain-lain acara sosial.
Air pancut coklat pada dasarnya adalah alat untuk pemanasan coklat, yang kemudian diangkut secara menegak sebelum mengalir di peringkat untuk kesan air terjun. Coklat Belgium biasanya tinggi dalam lemak koko, memberi konsistensi yang semulajadi indah yang disyorkan untuk air pancut coklat.
Air pancut coklat juga lebih mudah untuk diuruskan daripada kek perkahwinan tradisional. Tidak ada keperluan untuk membayar seseorang wang untuk reka bentuk yang rumit dan anda tidak perlu bimbang tentang apa-apa yang berpecah-belah pada hari yang bersejarah. Itu, semakin banyak syarikat katering menawarkan air pancut coklat sebagai alternatif dan ia biasanya sambutan hangat di kalangan tetamu, yang boleh melepaskan kanak-kanak dengan mencelup strawberi, marshmallow dan apa-apa sahaja yang anda berikan kepada mereka, dalam coklat Belgium yang melata.